X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X
X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X

Bilgi Bankası

AnasayfaBilgi BankasıE-Ticaret YazılımıAyarlarCanlı Destek Ayarları Yöneti...

Canlı Destek Ayarları Yönetimi

Kullanımı   :  Kullanabilmek için Canlı Destek modülünün, sunucunuza kurulu olması gerekir. Kurulduktan sonra şablon dizinindeki temp.php dosyasına

<div style="position:fixed; right:20px; bottom:20px;"><?=canliDestekResim()?></div>

gibi bir kod ekleyerek kullanabilirsiniz. Resim, Canlı Destek ayarlarında girildiği gibi gözükecektir.
 
Chat Adı   :  Canlı Destek panelinde gözüken yönetici adıdır.
 
Giriş Yazısı   :  Canlı destek paneline giriş yapıldığında gönderilen karşılama yazısıdır.
 
Chat Zamanaşımı (Saniye)   :  Canlı destek panelinde x saniye hareket olmaz ise destek penceresi zamanaşımına uğrar.
 
Log Zamanaşımı (Gün)   :  Görüşme kayıtlarının sistem üzerinde saklanma süresini belirler.
 
Online Logo   :  Destek Modülü aktif olduğunda şablonda görüntülenecek olan çevrimiçi sembolüdür.
 
Online Logo   :  Destek Modülü pasif olduğunda şablonda görüntülenecek olan çevrimdışı sembolüdür.
 
Canlı Destek Aktif   :  Sistemi aktif ya da pasif yapar.

Aradığınız Bilgiyi Bulamıyor musunuz?

Bilgi bankasını detaylı olarak incelediniz, fakat ihtiyacınız olan bilgiyi bulamıyorsanız,

Bir Destek Talebi Oluşturun.
Faydalı Buldunuz mu?
(142 defa görüntülendi. / 1 kişi faydalı buldu.)

Top